روز یکشنبه تاریخ 1405/1/30 کارگاه "ارزشیابی آموزش های کلاسی مجازی" توسط مسوول برنامه درسی مرکز مدیریت مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه سرکار خانم دکتر آویژگان به صورت مجازی برای اعضای دفاتر توسعه آموزش پزشکی دانشکده ها برگزار گردید. در این کارگاه پس از ارائه توضیحات لازم مقرر گردید فرم های مربوطه توسط کارشناسان دفتر توسعه آموزش دانشکده در اختیار نمایندگان دانشجویان قرار گرفته و پس از تکمیل و جمع بندی آن ها، در تاریخ 1405/2/10 برای مرکز مدیریت مطالعات و توسعه آموزش پزشکی ارسال گردد.
روز یکشنبه تاریخ 1404/12/3 ساعت 8 صبح کمیته علمی آزمون های گروه آموزشی پزشکی اجتماعی و بررسی مستندات آن با حضور آقای دکتر اسحاقی عضو هیات علمی و اعضای دفتر توسعه آموزش برگزار گردید. در این جلسه ضمن ارائه شیوه نامه ارزیابی کیفی و کمی آزمون های پیشرفت تحصیلی بازنگری شده (1404) چند آزمون نیز از نظر ضرایب کمی (سختی و تمییز) مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. در پایان مقرر گردید، بازخورد با ارائه موضوعات مطرح شده برای گروه مربوطه ارسال گردد.
روز شنبه تاریخ 1404/12/2 ساعت 12و45 دقیقه با حضور اساتید خانم دکتر عرب از گروه بیماری های داخلی و آقای دکتر صادقی از گروه علوم تشریح و اعضای دفتر توسعه آموزش دانشکده و آقایان فاتحی فرد و سنگ تراش دانشجویان ترم 4 پزشکی نشست هماهنگی در جهت تهیه محتوای درس آناتومی گوارش به شیوه ادغام عمودی برگزار گردید.
روز یکشنبه تاریخ 26 بهمن ماه 1404 کمیته علمی آزمون های گروه آموزشی فیزیولوژی راس ساعت 10 صبح با حضور سرکار خانم ها دکتر رجایی و دکتر چوپانی و رییس و اعضای دفتر توسعه آموزش برگزار شد. در این جلسه ابتدا کارشناس مسوول دفتر توسعه آموزش شیوه نامه اجرایی و ارزشیابی آزمون های پیشرفت تحصیلی (بازنگری 1404) را توضیح دادند و سپس اعضای جلسه با بررسی چند آزمون برگزار شده در نیمسال جاری(کلیه، سلول، قلب و اعصاب) به بحث و تبادل نظر پرداختند. در پایان آقای دکتر عقدک توصیه های لازم در خصوص آسیب های ارزشیابی و آموزش را متذکر شدند.
