روز چهارشنبه تاریخ 1405/3/13 ساعت هفت و سی دقیقه صبح نشستی با حضور اساتید مقدمات بالینی از گروه های کودکان، پزشکی اجتماعی، قلب و عروق، روانپزشکی و داخلی و همچنین معاون آموزش پزشکی عمومی و اعضای دفتر توسعه آموزش با موضوع " هم اندیشی در جهت راهکارهای ارتقای فرایند آموزش دوره مقدمات بالین" برگزار گردید. در این جلسه ابتدا نتایج پیمایش جو آموزشی مقدمات بالینی در نمونه راندوم ازدانشجویان کارآموزی و مقدمات بالین2 و نتایج پرسشگری روش های تدریس تعاملی اساتید مقدمات بالین توسط کارشناس مسوول دفتر توسعه آموزش ارائه گردید.
در روز سه شنبه 12 خرداد 1405 "جلسه کمیته مرکزی درس مواجهه زودرس بالینی با هدف اصلاح و ارتقاء فرایند آموزش این درس در ترم های آینده" از ساعت 7 لغایت 8/30 صبح در محل دفتر معاون آموزش پزشکی عمومی با حضور جناب آقای دکتر آرمانیان، سرکار خانم دکتر صادقیان ( دفتر توسعه آموزش دانشکده ) جناب آقای دکتر صادقی و جناب آقای دکتر مجیدی نژاد برگزار گردید. در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر اعضا تصمیمات لازم اتخاذ گردید.
روز شنبه تاریخ 1405/3/9 ساعت 10صبح لغایت 12 ظهر نشستی جهت بررسی نقاط ضعف، قوت، چالش ها و پیشنهادات پیرامون ساختار، محتوا و ارزشیابی در برنامه درسی ملی رشته پزشکی عمومی با حضور اعضای ثابت دفتر توسعه آموزش برگزار گردید. در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر، نقطه نظرات در خصوص سه حیطه مذکور جمع بندی و نهایی گردید و به معاونت آموزش پزشکی عمومی ارسال شد.
روز دوشنبه تاریخ 1405/3/4 ساعت 9 و30 دقیقه صبح جلسه هماهنگی دفتر با دستور کار " 1- گام بعدی در بهبود دوره مقدمات بالینی 2- فعالیت های انجام شده در راستای تشکیل کمیته دانشجویی 3- موضوع درخواست معاونت پزشکی عمومی در خصوص نقاط ضعف و قوت و راهکارهای برنامه درسی پزشکی عمومی" برگزار شد. در این جلسه که با حضور آقایان دکتر عقدک، دکتر سعیدی و خانم ها دکتر صادقیان، دکترتوکلی و دکتر چوپانی برگزار گردید پس از بحث و تبادل نظر اعضا اقدمات هر کدام از اعضا در جهت انجام دستور کار جلسه مشخص شدند.
