رفتن به محتوای اصلی
x
  • برگزاری اولین جلسه کمیته اعتبار بخشی آموزش پزشکی عمومی

    روز شنبه تاریخ 1405/3/2 ساعت 10 صبح اولین جلسه کمیته اعتبار بخشی آموزش پزشکی عمومی با حضور معاون محترم آموزشی دانشگاه، معاون آموزش پزشکی عمومی، مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه و مسولین و مشاورین حوزه های 8 گانه اعتبار بخشی در محل تالار ادیب دانشکده برگزار گردید. در این جلسه ضمن معرفی اعضای فرایند اعتبار بخشی مقرر گردید جلسات هماهنگی و جمع آوری مستندات به صورت منظم برگزار گردد.

  • برگزاری نشست بررسی نتایج ارزیابی دوره مقدمات بالین و ارائه راهکارها

    روز چهارشنبه تاریخ 30 اردیبهشت ماه جاری ساعت هشت و سی دقیقه صبح نشستی با حضور آقایان دکتر عقدک، دکتر آرمانیان، دکتر منصوری، دکتر سعیدی و خانم دکترصادقیان در محل دفتر توسعه آموزش با هدف بررسی نتایج ارزیابی دوره مقدمات بالینی که در دو سطح اساتید و دانشجویان و بوسیله پرسشنامه جو آموزشی دریم انجام پذیرفته بود برگزار شد.

  • برنامه های هفته آموزش

    ضمن بزرگداشت هفته آموزش و تبریک به همه همکاران که با زحمات خویش در فرایند آموزش چه از بعد علمی، پژوهشی و پشتیبانی نقشی مهم و پر رنگ در به ثمر رسیدن تربیت آینده سازان جامعه دارند. بدین منظور برنامه هفته آموزش دانشکده به پیوست ارائه می گردد.(برنامه آموزش)

  • برگزاری کارگاه آموزشی برنامه عملیاتی

    روز شنبه تاریخ 1405/2/26 ساعت 8 الی 10 صبح کارگاه آموزشی برنامه عملیاتی با حضور 29 نفر از رابطین برنامه عملیاتی گروه های آموزشی و معاونت های دانشکده برگزار شد. در این کارگاه سرکار خانم دکتر صادقیان  مراحل تهیه برنامه عملیاتی را برای حاضرین تشریح نمودند. سپس به صورت گروه های 4نفره اعضای شرکت کننده به کار روی برنامه های تهیه شده پرداختند و در حین کار عملی گروه ها، اعضای دفتر توسعه آموزش به رفع اشکالات آن ها پرداختند.