رفتن به محتوای اصلی
x

نهمین سمینار کشوری ژنتیک پزشکی با هدف به روز رسانی، به اشتراک گذاری و به کارگیری دانش ژنتیک پزشکی  در تاریخ ۲۵ آبان ماه ۱۴۰۲ در محل تالار ابن سینا دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار گردید. در این سمینار که به همت گروه ژنتیک  دانشکده پزشکی اصفهان برگزار گردید، حدود ۳۰ نفر از اساتید و متخصصین ژنتیک از جای جای کشور به ارائه سخنرانی و اشتراک تجربیات  پرداختند و نیز تعداد زیادی از اساتید و دانشجویان از رشته های مختلف مانند ژنتیک، پزشکی مولکولی پاتولوژی، و سایر تخصص های پزشکی بصورت حضوری و آنلاین از شهرهای مختلف کشور شرکت نمودند.
این سمینار در قالب ۴ پنل تخصصی شامل: ژنتیک بالینی و مشاور ژنتیک، نازایی و سقط‌های مکرر-  غربالگری و تشخیص پیش از تولد،  بیماری‌های ارثی و ژنتیکی و  ژنتیک سرطان برگزار گردید.  
دبیر علمی این سمینار، آقای دکتر محمد امین طباطبایی فر استاد گروه ژنتیک دانشگاه، با موفق خواندن این سمینار، آن را گامی رو به جلو در جهت به کارگیری هر چه بیشتر دانش نوین ژنتیک پژشکی و فرصتی برای تبادل نظر صاحب نظران این رشته توصیف کرد و از حمایت های همه جانبه مسئولین دانشکده پزشکی به ویژه مدیر گروه ژنتیک آقای دکتر شریفی و دانشگاه و همچنین بخش خصوصی تامین کننده مالی این سمینار تقدیر و  تشکر نمود.‌