رفتن به محتوای اصلی
x

تاریخچه و افتخارات بخش گوش و حلق و بيني : 

از اينكه به كسب اطلاعات در مورد گروه گوش و حلق و بيني و جراحي سر و گردن بيمارستان الزهرا (س) علاقمند هستيد ، تشكر كرده و با كمال افتخار به معرفي اين گروه مي پردازيم :‌

بخش گوش و حلق و بيني و جراحي سر و گردن در بيمارستان الزهرا (س)، آيت ا... كاشاني و مركز آموزشي درماني امين  وابسته  به دانشكده پزشكي دانشگاه علوم پزشكي اصفهان  بوده و بعنوان يك مركز ارجاع براي ارائه خدمات تخصصي وسيع درماني در زمينه رشته مربوطه به مردم شهر اصفهان و ديگر شهرهاي استان و حتي استانهاي همجوار عمل ميكند . اين خدمات تخصصي شامل موارد ذيل ميباشد :‌

  • جراحي هاي گوش خارجي ، مياني و داخلي ( مانند ماستوئيدكتومي، تمپانوپلاستي، تومور آكوستيك نورینوما، دكمپرشن ساك آندولنف و ..) ، اعمال جراحي بيني و سينوس ( رينو پلاستي، جراحي هاي آندوسكوپيك بيني و سينوس ، تومورهاي بيتي و سينوس و ... ) اعمال جراحي حنجره (جراحيهاي كونزداتيو و راديكال حلق و حنجره ‌،‌ليزر ضايعات دهان ، حلق و حنجره و ... اعمال جراحي سر و گردن ( تومورهاي تيروئيد ، ديسكسيون گردن ، انواع تومورهاي خوش خيم و بدخيم سر و گردن  و غدد بزا قي و انواع فلپ ها ) ، ترميم و پيوند عصب فاسيال و مركز كاشت حلزون شنوايي اصفهان .

با توجه به تجارب طولاني اين بخش و با استفاده از روشهاي پيشرقته اين گروه علاوه بر ارائه خدمات درماني به بيماران ، در زمينه آموزش و تربيت دانشجويان و اينترنها و دستياران رشته تخصصي مربوطه فعال بوده و از اين نظر يكي از بخش هاي با سابقه وبرجسته در سطح كشور ميباشد و تا بحال در جندين سال حائز رتبه هاي كشوري در امتحان بورد تخصصي گرديده است .

همچنين اين گروه جهت آموزش مداوم پزشكان عمومي و متخصصين گوش و حلق  و بيني در سطح استان با مركز توسعه آموزش پزشكي دانشگاه اصفهان رابطه و همكاري نزديكي دارد .

با توجه به پيشرفت سريع علوم باليني و ايجاد و توسعه روشهاي درماني جديد طبي و جراحي واستفاده از تكنولوژي پيشرفته در زمينه درمان بيماريها، همواره سعي اين گروه بر آن است كه در بخشهاي درمان ، آموزش و تحقيق از جديدترين روشهاي علمي و عملي مورد قبول در سطح جهان و پيشرفته ترين تكنولوژي ها بهره برده تا از نظر سطح علمي و كيفيت ارائه خدمات آموزشي و درماني و انجام تحقيقات در بالاترين سطح ممكن قرار گيرد .