رفتن به محتوای اصلی
x

سال تحصیلی: 1405-1404

 

گروه آموزشی:داخلی

دوره: کار آموزی

نام درس:کارآموزی داخلی

شماره درس :311044189

نام مسوول دوره:دکتر مریم سهیلی پور

مکان برگزاری دوره: بیمارستان الزهرا- بیمارستان خورشید-بیمارستان امید- درمانگاه صدیقه طاهره

شروع و پایان دوره:01/07/1404-30/09/1404

طول دوره:3 ماه

آدرس دفتر گروه:بیمارستان الزهرا- طبقه ی زیرزمین ورودی 3

تلفن دفتر گروه: 03136201274

ساعت و روزهای تماس با مسوول دوره:شنبه تا چهارشنبه 13-12

Email:Maryamsoheilip@med.mui.ac.ir

هدف کلی دوره (در 3حیطه شناختی، نگرشی و روانی حرکتی): آشنایی کار آموزان در گروه داخلی با اصول و نحوه ی درمان بیماریهای داخلی

اهداف اختصاصی (در 3حیطه شناختی، نگرشی و روانی حرکتی): آموزش نحوه برخوردبا علائم ، تشخیص و درمان بیماریهای داخلی

اهداف کلی دوره کارآموزی

 1- اموزش شرح حال گرفتن  (با تاکید بر اموزش مباحث مشخص شده در کوریکولوم اموزشی کارورزان داخلی از طریق شرکت در راند های بالینی،کشیک های بیمارستانی ،حضور در درمانگاه ها ،حضور در کلاسهای اموزشی و استفاده از کلاسهای افلاین بار گذاری شده در سامانه نوید)                                                    

2- اموزش مهارت برقراری ارتباط (از طریق اموزش و ارزیابی  در راند های بالینی ،حضور در درمانگاه ها)

3اموزش مراقبت  از بیمار(از طریق شرکت در راند های بالینی، حضور در درمانگاه ها ،حضور در کلاسهای اموزشی و استفاده از کلاسهای افلاین بار گذاری شده در سامانه نوید)

4-ارتقای سلامت و پیشگیری(از طریق شرکت در راند های بالینی، حضور در درمانگاه ها ،حضور در کلاسهای اموزشی و استفاده از کلاسهای افلاین بار گذاری شده در سامانه نوید)

5-رشد فردی،تعهد حرفه ایی(از طریق شرکت در راند های بالینی، حضور در درمانگاه ها  وبرگزاری 3 جلسه مجزا اخلاق حرفه ایی و برگزاری ازمون اخلاق حرفه ایی)

6- اموزش اخلاق و حقوق پزشکی(از طریق شرکت در راند های بالینی، ،حضور در درمانگاه ها  وبرگزاری 3 جلسه مجزا اخلاق حرفه ایی و برگزاری ازمون اخلاق حرفه ایی)

7- اموزش مهارت تصمیم گیری و حل مسئله(از طریق شرکت در راند های بالینیحضور در درمانگاه ها ،حضور در کلاسهای اموزشی و استفاده از کلاسهای افلاین بار گذاری شده در سامانه نوید وبرگزاری 3 جلسه مجزا اخلاق حرفه ایی و برگزاری ازمون اخلاق حرفه ایی)

 

 

کلاس

استاد

تاریخ

ساعت

مکان

  1.  

کلاس توجیهی آیین نامه

دکتر مریم  سهیلی پور

31/06/1404

9-8

تالار محسن

  1.  

کلاس توجیهی اخلاق حرفه ای

دکتر شهرزاد شهیدی

31/06/1404

11-9:30

تالار محسن

  1.  

کلاس توجیهی بهداشت حرفه ای

دکتر روح الهی

31/06/1404

12-11

تالار محسن

 

 

  1.  

برخورد باهموپتزی و سرفه

دکتر مددی

17/07/1404

9:15- 8

دانشکده پزشکی

  1.  

برخورد با پری آرتریت ها

دکترانصاری

17/07/1404

10:45-9:30

دانشکده پزشکی

  1.  

برخورد با تستهای تیروئید ابنرمال

دکتر گلشنی

17/07/1404

12:15-11

دانشکده پزشکی

  1.  

تفسیر آنالیز ادراری و لام های ته نشست ادراری

دکتر کبیری

24/07/1404

9:15- 8

دانشکده پزشکی

  1.  

برخورد با آنمی

دکتر مقصودی

24/07/1404

10:45-9:30

دانشکده پزشکی

  1.  

برخورد با بیمار مبتلا به آسم

دکتر سلماسی

24/07/1404

12:15-11

دانشکده پزشکی

  1.  

تشخیص دیابت و پره دیابت و ارزیابی اولیه

دکتر مژگان کریمی فر

01/08/1404

9:15- 8

 

  1.  

CXR

دکتر صادقیان

01/08/1404

10:45-9:30

دانشکده پزشکی

  1.  

برخورد با بیمار مبتلا به ازوتمی

دکتر معتمدی فر

01/08/1404

12:15-11

دانشکده پزشکی

08/08/1404

 اخلاق حرفه ای

 

  1.  

نحوه برخورد با اختلالات سدیم و پتاسیم

دکتر عطاپور

15/08/1404

9:15- 8

دانشکده پزشکی

  1.  

برخورد با پروتئینوری

دکتر کاظم زاد

15/08/1404

10:45-9:30

دانشکده پزشکی

  1.  

برخورد با بیمار مبتلا به COPD

دکتر الهام کلانتری

15/08/1404

12:15-11

دانشکده پزشکی

  1.  

اختلالات اسید و باز

دکتر همدانیان

22/08/1404

9:15- 8

دانشکده پزشکی

  1.  

نحوه برخورد با اختلالات خونریزی دهنده

دکتر پورپونه

22/08/1404

10:45-9:30

دانشکده پزشکی

  1.  

سیروز و عوارض آن

دکتر  عبدالهی

22/08/1404

12:15-11

دانشکده پزشکی

  1.  

استدلال بالینی

دکتر سهیلی پور

29/08/1404

9:15- 8

دانشکده پزشکی

  1.  

بیماری پپتیک اولسر

دکتراحمدی فر

29/08/1404

10:45-9:30

دانشکده پزشکی

  1.  

نحوه برخورد با لنفادنوپاتی و اسپلنومگالی

دکترجبالی

29/08/1404

12:15-11

دانشکده پزشکی

06/09/1404

اخلاق حرفه ای

                                                                 

22.

آنزیمهای کبدی مختل و ایکتر

دکتر تابش

13/09/1404

9:15- 8

دانشکده پزشکی

23.

استئو آرتریت

دکتر فاطمی

13/09/1404

10:45-9:30

دانشکده پزشکی

24.

اختلالات فسفر و ویتامین D

دکتر پورعجم

13/09/1404

12:15-11

دانشکده پزشکی

             

 

 

 

 

 

 

ردیف

مهارت

تعداد مشاهده

تعداد اجرای زیر نظر

تعداد اجرای مستقل

1

گرفتن شرح حال بالینی

حد اقل 6عدد

حد اقل 6عدد

حد اقل 6عدد

منابع اصلی درس (عنوان کتاب، نام نويسنده، سال و محل انتشار، نام ناشر، شماره فصول يا صفحات مورد نظر در اين درس- در صورتی که مطالعه همه کتاب يا همه مجلدات آن به عنوان منبع ضروری نباشد)

 

 

 

 

 

 

 

 

روش تدریس:

نحوه ارزشيابی فراگیر و بارم مربوط به هر ارزشيابی:

الف) تکوینی (ارزشیابی‌های حین دوره)                   نمرات درون بخشی بارم:6 نمره

ب) تراکمی (ارزشیابی‌های پایان دوره)                  امتحان کتبی   بارم:8 نمره 7 نمره کتبی  تاریخ برگزاری امتحان :30/09/1404

                                                                                                                 1نمره استدلال بالینی

                                                                                امتحان osce بارم: 6 نمره   تاریخ برگزاری: 26/09/1404       

                                                           

                                                                   

قوانین و مقررات آموزشی دوره:

  1. رعایت کلیه قوانین انضباطی نظیر رعایت حجاب در حد متعارف دانشگاه، عدم انجام آرایش در محیط بیمارستان، عدم استفاده از لاک ناخن یا ناخن کاشته شده، مد های مو ی نامتعارف و استفاده از پوشش های نا مناسب برای محیط های آموزشی و بیمارستانی الزامی است.
  2. حضور به موقع در بخش و انجام امور محوله: مشخص شدن پروتکل امور مربوطه در روز اول ورود به بخش توسط استاد فلو و رزیدنت
  3. حضور دانشجو در تمامی جلسات مربوط به هر درس و دوره کار آموزی بیمارستان الزامی است و عدم حضور دانشجو در هر یک از جلسات غیبت محسوب میگردد.
  4. ساعات غیبت دانشجو در دوره ی کار اموزی طبق کوریکولوم آموزشی از   17/1مجموع ساعات آن بخش نباید تجاوز کند. در غیر اینصورت نمره دانشجو در آن درس یا بخش صفر محسوب میگردد.

 

تبصره 1: غیبت تا سقف مشخص شده در صورتی مجاز خواهد بود که با ارائه مدارک مستند و تشخیص استاد موجه شناخته شود. نحوه بر خورد با غیبت دانشجو ( موجه یا غیر موجه) به عهده ی استاد و با تایید دانشکده خواهد بود.

 

تبصره2: در صورتیکه غیبت دانشجو در بخش بیش از میزان تعیین شده باشد ولی غیبت او با تشخیص شورای آموزشی دانشگاه موجه در تشخیص داده شود آن درس حذف میگردد.

 

تبصره 3: غیبت غیر موجه در امتحان به منزله گرفتن نمره صفر درآن بخش و غیبت موجه در امتحان باعث حذف ان بخش میگردد. تشخیص موجه بودن غیبت در جلسه امتحان به عهده ی شورای آموزشی دانشگاه است.

 

  1. شرکت در کلاس های تئوری آنلاین برنامه ریزی شده اجباری بوده و در صورت غیبت بیش از 17/1 کلاس ها درس حذف خواهد شد.
  2. شرکت در گزارش صبحگاهی: تمام کار آموزان موظف به شرکت در گزارش صبحگاهی میباشند.
  3. آموزش به کار آموزان به صورت آبشاری توسط استاد، دستیار فوق تخصص، دستیار تخصص و کارورز خواهد بود که با هماهنگی استاد و دستیار فوق تخصص میباشد.
  4. حضور به موقع در درمانگاهها و ویزیت بخش ها و بیماران زیر نظر اساتید و دستیاران فوق تخصصی و تخصصی میباشد.
  5. در دوران کرونا که محدودیت در دوره های آموزشی حضوری وجود دارد، حضور کار آموزان در راند های مجازی اساتید هر گروه طبق هماهنگی و برنامه ریزی با دستیاران فوق تخصصی و تخصصی هر گروه الزامی است.
  6. مطالعه ی تمامی فایل های آموزشی بارگزاری در سامانه ی نوید طبق برنامه ریزی انجام شده ضروری می باشد.
  7. دروس اخلاق حرفه ای در سه جلسه در فضای مجازی انجام خواهد شد که برای فهم مفاهیم رفتار حرفه ای استفاده میشود.
  8. شرکت در کنفرانس ها و ژورنال کلاب های هر گروه با توجه به  ادامه ی پاندمی کوید به صورت مجازی بوده و الزامی است.
  9. حضور به موقع در راند های آموزشی روزانه و بخش ها و اورژانس وگرفتن شرح حال از بیماران جدید و گذاشتن سیر بیماری و حضور فعال در راند های آموزشی الزامی میباشد

 

سياست مسؤول دوره در مورد نظم و انضباط و اجرای قوانین آموزشی و درمانی:

  1. کسر نمره از نمرات مربوطه
  2. ترتیب اثر دادن نمرات منفی در کل نمره ی محاسبه شده
  3. معرفی افراد متخطی به کمیته رفتار حرفه ای دانشگاه به حسب مورد
  4. تجدید دوره در صورت تخطی از امور محوله با صلاحدید مسئول درس و مدیر گروه داخلی

 

 

شرح وظایف فراگیران در بخش:حضور به موقع در راند های آموزشی روزانه و گرفتن شرح حال از بیماران جدید و گذاشتن سیر بیماری و حضور فعال در راند آموزشی

 

 

شرح وظایف فراگیران در اورژانس: حضور به موقع در راند های آموزشی روزانه و گرفتن شرح حال از بیماران جدید و حضور فعال در راند آموزشی

 

 

شرح وظایف فراگیران در درمانگاه: حضور به موقع در در مانگاه و ویزیت بیماران مراجعه نموده

 

 

شرح وظایف فراگیران در کشیک عصر و شب:______________________

 

 

شرح وظایف فراگیران در اتاق عمل*:______________________

 

 

شرح وظایف فراگیران در گزارش صبحگاهی: حضور در مورنینگ ریپورت روزانه

 

 

شرح وظایف فراگیران در کنفرانس‌ها:به صورت مجازی برگزار میگردد

 

 

شرح وظایف فراگیران در ژورنال کلاب: به صورت مجازی برگزار میگردد

 

شرح وظایف فراگیران در مرکز مهارت‌های بالینی*:_____________________

 

جدول زمان‌بندی ارائه دوره

ساعت 14-8:30

ساعت

8:30-7:30

ساعت

7:30-7

روز

ردیف

حضور در بخش، درمانگاهها طبق برنامه ریزی انجام شده و هماهنگی با اساتید محترم گروه داخلی

گزارش صبحگاهی

حضور در بخش و ویزیت بیماران و نوشتن شرح حال اولیه

شنبه

1

حضور در بخش، درمانگاهها طبق برنامه ریزی انجام شده و هماهنگی با اساتید محترم گروه داخلی

گزارش صبحگاهی

حضور در بخش و ویزیت بیماران و نوشتن شرح حال اولیه

یکشنبه

2

حضور در بخش، درمانگاهها طبق برنامه ریزی انجام شده و هماهنگی با اساتید محترم گروه داخلی

گزارش صبحگاهی

حضور در بخش و ویزیت بیماران و نوشتن شرح حال اولیه

دوشنبه

3

حضور در بخش، درمانگاهها طبق برنامه ریزی انجام شده و هماهنگی با اساتید محترم گروه داخلی

گزارش صبحگاهی

حضور در بخش و ویزیت بیماران و نوشتن شرح حال اولیه

سه شنبه

4

حضور در بخش، درمانگاهها طبق برنامه ریزی انجام شده و هماهنگی با اساتید محترم گروه داخلی

گزارش صبحگاهی

حضور در بخش و ویزیت بیماران و نوشتن شرح حال اولیه

چهارشنبه

5

حضور در بخش، درمانگاهها طبق برنامه ریزی انجام شده و هماهنگی با اساتید محترم گروه داخلی

گزارش صبحگاهی

حضور در بخش و ویزیت بیماران و نوشتن شرح حال اولیه

پنج شنبه

6

* این قسمت توسط گروه‌های آموزشی که ارائه می‌شود تکمیل می‌گردد.

سال تحصیلی: 1405-1404

 

گروه آموزشی:داخلی

دوره: کار آموزی

نام درس:کارآموزی داخلی

شماره درس :311044189

نام مسوول دوره:دکتر مریم سهیلی پور

مکان برگزاری دوره: بیمارستان الزهرا- بیمارستان خورشید-بیمارستان امید- درمانگاه صدیقه طاهره

شروع و پایان دوره:01/07/1404-30/09/1404

طول دوره:3 ماه

آدرس دفتر گروه:بیمارستان الزهرا- طبقه ی زیرزمین ورودی 3

تلفن دفتر گروه: 03136201274

ساعت و روزهای تماس با مسوول دوره:شنبه تا چهارشنبه 13-12

Email:Maryamsoheilip@med.mui.ac.ir

هدف کلی دوره (در 3حیطه شناختی، نگرشی و روانی حرکتی): آشنایی کار آموزان در گروه داخلی با اصول و نحوه ی درمان بیماریهای داخلی

اهداف اختصاصی (در 3حیطه شناختی، نگرشی و روانی حرکتی): آموزش نحوه برخوردبا علائم ، تشخیص و درمان بیماریهای داخلی

اهداف کلی دوره کارآموزی

 1- اموزش شرح حال گرفتن  (با تاکید بر اموزش مباحث مشخص شده در کوریکولوم اموزشی کارورزان داخلی از طریق شرکت در راند های بالینی،کشیک های بیمارستانی ،حضور در درمانگاه ها ،حضور در کلاسهای اموزشی و استفاده از کلاسهای افلاین بار گذاری شده در سامانه نوید)                                                    

2- اموزش مهارت برقراری ارتباط (از طریق اموزش و ارزیابی  در راند های بالینی ،حضور در درمانگاه ها)

3اموزش مراقبت  از بیمار(از طریق شرکت در راند های بالینی، حضور در درمانگاه ها ،حضور در کلاسهای اموزشی و استفاده از کلاسهای افلاین بار گذاری شده در سامانه نوید)

4-ارتقای سلامت و پیشگیری(از طریق شرکت در راند های بالینی، حضور در درمانگاه ها ،حضور در کلاسهای اموزشی و استفاده از کلاسهای افلاین بار گذاری شده در سامانه نوید)

5-رشد فردی،تعهد حرفه ایی(از طریق شرکت در راند های بالینی، حضور در درمانگاه ها  وبرگزاری 3 جلسه مجزا اخلاق حرفه ایی و برگزاری ازمون اخلاق حرفه ایی)

6- اموزش اخلاق و حقوق پزشکی(از طریق شرکت در راند های بالینی، ،حضور در درمانگاه ها  وبرگزاری 3 جلسه مجزا اخلاق حرفه ایی و برگزاری ازمون اخلاق حرفه ایی)

7- اموزش مهارت تصمیم گیری و حل مسئله(از طریق شرکت در راند های بالینیحضور در درمانگاه ها ،حضور در کلاسهای اموزشی و استفاده از کلاسهای افلاین بار گذاری شده در سامانه نوید وبرگزاری 3 جلسه مجزا اخلاق حرفه ایی و برگزاری ازمون اخلاق حرفه ایی)

 

 

کلاس

استاد

تاریخ

ساعت

مکان

  1.  

کلاس توجیهی آیین نامه

دکتر مریم  سهیلی پور

31/06/1404

9-8

تالار محسن

  1.  

کلاس توجیهی اخلاق حرفه ای

دکتر شهرزاد شهیدی

31/06/1404

11-9:30

تالار محسن

  1.  

کلاس توجیهی بهداشت حرفه ای

دکتر روح الهی

31/06/1404

12-11

تالار محسن

 

 

  1.  

برخورد باهموپتزی و سرفه

دکتر مددی

17/07/1404

9:15- 8

دانشکده پزشکی

  1.  

برخورد با پری آرتریت ها

دکترانصاری

17/07/1404

10:45-9:30

دانشکده پزشکی

  1.  

برخورد با تستهای تیروئید ابنرمال

دکتر گلشنی

17/07/1404

12:15-11

دانشکده پزشکی

  1.  

تفسیر آنالیز ادراری و لام های ته نشست ادراری

دکتر کبیری

24/07/1404

9:15- 8

دانشکده پزشکی

  1.  

برخورد با آنمی

دکتر مقصودی

24/07/1404

10:45-9:30

دانشکده پزشکی

  1.  

برخورد با بیمار مبتلا به آسم

دکتر سلماسی

24/07/1404

12:15-11

دانشکده پزشکی

  1.  

تشخیص دیابت و پره دیابت و ارزیابی اولیه

دکتر مژگان کریمی فر

01/08/1404

9:15- 8

 

  1.  

CXR

دکتر صادقیان

01/08/1404

10:45-9:30

دانشکده پزشکی

  1.  

برخورد با بیمار مبتلا به ازوتمی

دکتر معتمدی فر

01/08/1404

12:15-11

دانشکده پزشکی

08/08/1404

 اخلاق حرفه ای

 

  1.  

نحوه برخورد با اختلالات سدیم و پتاسیم

دکتر عطاپور

15/08/1404

9:15- 8

دانشکده پزشکی

  1.  

برخورد با پروتئینوری

دکتر کاظم زاد

15/08/1404

10:45-9:30

دانشکده پزشکی

  1.  

برخورد با بیمار مبتلا به COPD

دکتر الهام کلانتری

15/08/1404

12:15-11

دانشکده پزشکی

  1.  

اختلالات اسید و باز

دکتر همدانیان

22/08/1404

9:15- 8

دانشکده پزشکی

  1.  

نحوه برخورد با اختلالات خونریزی دهنده

دکتر پورپونه

22/08/1404

10:45-9:30

دانشکده پزشکی

  1.  

سیروز و عوارض آن

دکتر  عبدالهی

22/08/1404

12:15-11

دانشکده پزشکی

  1.  

استدلال بالینی

دکتر سهیلی پور

29/08/1404

9:15- 8

دانشکده پزشکی

  1.  

بیماری پپتیک اولسر

دکتراحمدی فر

29/08/1404

10:45-9:30

دانشکده پزشکی

  1.  

نحوه برخورد با لنفادنوپاتی و اسپلنومگالی

دکترجبالی

29/08/1404

12:15-11

دانشکده پزشکی

06/09/1404

اخلاق حرفه ای

                                                                 

22.

آنزیمهای کبدی مختل و ایکتر

دکتر تابش

13/09/1404

9:15- 8

دانشکده پزشکی

23.

استئو آرتریت

دکتر فاطمی

13/09/1404

10:45-9:30

دانشکده پزشکی

24.

اختلالات فسفر و ویتامین D

دکتر پورعجم

13/09/1404

12:15-11

دانشکده پزشکی

             

 

 

 

 

 

 

ردیف

مهارت

تعداد مشاهده

تعداد اجرای زیر نظر

تعداد اجرای مستقل

1

گرفتن شرح حال بالینی

حد اقل 6عدد

حد اقل 6عدد

حد اقل 6عدد

منابع اصلی درس (عنوان کتاب، نام نويسنده، سال و محل انتشار، نام ناشر، شماره فصول يا صفحات مورد نظر در اين درس- در صورتی که مطالعه همه کتاب يا همه مجلدات آن به عنوان منبع ضروری نباشد)

 

 

 

 

 

 

 

 

روش تدریس:

نحوه ارزشيابی فراگیر و بارم مربوط به هر ارزشيابی:

الف) تکوینی (ارزشیابی‌های حین دوره)                   نمرات درون بخشی بارم:6 نمره

ب) تراکمی (ارزشیابی‌های پایان دوره)                  امتحان کتبی   بارم:8 نمره 7 نمره کتبی  تاریخ برگزاری امتحان :30/09/1404

                                                                                                                 1نمره استدلال بالینی

                                                                                امتحان osce بارم: 6 نمره   تاریخ برگزاری: 26/09/1404       

                                                           

                                                                   

قوانین و مقررات آموزشی دوره:

  1. رعایت کلیه قوانین انضباطی نظیر رعایت حجاب در حد متعارف دانشگاه، عدم انجام آرایش در محیط بیمارستان، عدم استفاده از لاک ناخن یا ناخن کاشته شده، مد های مو ی نامتعارف و استفاده از پوشش های نا مناسب برای محیط های آموزشی و بیمارستانی الزامی است.
  2. حضور به موقع در بخش و انجام امور محوله: مشخص شدن پروتکل امور مربوطه در روز اول ورود به بخش توسط استاد فلو و رزیدنت
  3. حضور دانشجو در تمامی جلسات مربوط به هر درس و دوره کار آموزی بیمارستان الزامی است و عدم حضور دانشجو در هر یک از جلسات غیبت محسوب میگردد.
  4. ساعات غیبت دانشجو در دوره ی کار اموزی طبق کوریکولوم آموزشی از   17/1مجموع ساعات آن بخش نباید تجاوز کند. در غیر اینصورت نمره دانشجو در آن درس یا بخش صفر محسوب میگردد.

 

تبصره 1: غیبت تا سقف مشخص شده در صورتی مجاز خواهد بود که با ارائه مدارک مستند و تشخیص استاد موجه شناخته شود. نحوه بر خورد با غیبت دانشجو ( موجه یا غیر موجه) به عهده ی استاد و با تایید دانشکده خواهد بود.

 

تبصره2: در صورتیکه غیبت دانشجو در بخش بیش از میزان تعیین شده باشد ولی غیبت او با تشخیص شورای آموزشی دانشگاه موجه در تشخیص داده شود آن درس حذف میگردد.

 

تبصره 3: غیبت غیر موجه در امتحان به منزله گرفتن نمره صفر درآن بخش و غیبت موجه در امتحان باعث حذف ان بخش میگردد. تشخیص موجه بودن غیبت در جلسه امتحان به عهده ی شورای آموزشی دانشگاه است.

 

  1. شرکت در کلاس های تئوری آنلاین برنامه ریزی شده اجباری بوده و در صورت غیبت بیش از 17/1 کلاس ها درس حذف خواهد شد.
  2. شرکت در گزارش صبحگاهی: تمام کار آموزان موظف به شرکت در گزارش صبحگاهی میباشند.
  3. آموزش به کار آموزان به صورت آبشاری توسط استاد، دستیار فوق تخصص، دستیار تخصص و کارورز خواهد بود که با هماهنگی استاد و دستیار فوق تخصص میباشد.
  4. حضور به موقع در درمانگاهها و ویزیت بخش ها و بیماران زیر نظر اساتید و دستیاران فوق تخصصی و تخصصی میباشد.
  5. در دوران کرونا که محدودیت در دوره های آموزشی حضوری وجود دارد، حضور کار آموزان در راند های مجازی اساتید هر گروه طبق هماهنگی و برنامه ریزی با دستیاران فوق تخصصی و تخصصی هر گروه الزامی است.
  6. مطالعه ی تمامی فایل های آموزشی بارگزاری در سامانه ی نوید طبق برنامه ریزی انجام شده ضروری می باشد.
  7. دروس اخلاق حرفه ای در سه جلسه در فضای مجازی انجام خواهد شد که برای فهم مفاهیم رفتار حرفه ای استفاده میشود.
  8. شرکت در کنفرانس ها و ژورنال کلاب های هر گروه با توجه به  ادامه ی پاندمی کوید به صورت مجازی بوده و الزامی است.
  9. حضور به موقع در راند های آموزشی روزانه و بخش ها و اورژانس وگرفتن شرح حال از بیماران جدید و گذاشتن سیر بیماری و حضور فعال در راند های آموزشی الزامی میباشد

 

سياست مسؤول دوره در مورد نظم و انضباط و اجرای قوانین آموزشی و درمانی:

  1. کسر نمره از نمرات مربوطه
  2. ترتیب اثر دادن نمرات منفی در کل نمره ی محاسبه شده
  3. معرفی افراد متخطی به کمیته رفتار حرفه ای دانشگاه به حسب مورد
  4. تجدید دوره در صورت تخطی از امور محوله با صلاحدید مسئول درس و مدیر گروه داخلی

 

 

شرح وظایف فراگیران در بخش:حضور به موقع در راند های آموزشی روزانه و گرفتن شرح حال از بیماران جدید و گذاشتن سیر بیماری و حضور فعال در راند آموزشی

 

 

شرح وظایف فراگیران در اورژانس: حضور به موقع در راند های آموزشی روزانه و گرفتن شرح حال از بیماران جدید و حضور فعال در راند آموزشی

 

 

شرح وظایف فراگیران در درمانگاه: حضور به موقع در در مانگاه و ویزیت بیماران مراجعه نموده

 

 

شرح وظایف فراگیران در کشیک عصر و شب:______________________

 

 

شرح وظایف فراگیران در اتاق عمل*:______________________

 

 

شرح وظایف فراگیران در گزارش صبحگاهی: حضور در مورنینگ ریپورت روزانه

 

 

شرح وظایف فراگیران در کنفرانس‌ها:به صورت مجازی برگزار میگردد

 

 

شرح وظایف فراگیران در ژورنال کلاب: به صورت مجازی برگزار میگردد

 

شرح وظایف فراگیران در مرکز مهارت‌های بالینی*:_____________________

 

جدول زمان‌بندی ارائه دوره

ساعت 14-8:30

ساعت

8:30-7:30

ساعت

7:30-7

روز

ردیف

حضور در بخش، درمانگاهها طبق برنامه ریزی انجام شده و هماهنگی با اساتید محترم گروه داخلی

گزارش صبحگاهی

حضور در بخش و ویزیت بیماران و نوشتن شرح حال اولیه

شنبه

1

حضور در بخش، درمانگاهها طبق برنامه ریزی انجام شده و هماهنگی با اساتید محترم گروه داخلی

گزارش صبحگاهی

حضور در بخش و ویزیت بیماران و نوشتن شرح حال اولیه

یکشنبه

2

حضور در بخش، درمانگاهها طبق برنامه ریزی انجام شده و هماهنگی با اساتید محترم گروه داخلی

گزارش صبحگاهی

حضور در بخش و ویزیت بیماران و نوشتن شرح حال اولیه

دوشنبه

3

حضور در بخش، درمانگاهها طبق برنامه ریزی انجام شده و هماهنگی با اساتید محترم گروه داخلی

گزارش صبحگاهی

حضور در بخش و ویزیت بیماران و نوشتن شرح حال اولیه

سه شنبه

4

حضور در بخش، درمانگاهها طبق برنامه ریزی انجام شده و هماهنگی با اساتید محترم گروه داخلی

گزارش صبحگاهی

حضور در بخش و ویزیت بیماران و نوشتن شرح حال اولیه

چهارشنبه

5

حضور در بخش، درمانگاهها طبق برنامه ریزی انجام شده و هماهنگی با اساتید محترم گروه داخلی

گزارش صبحگاهی

حضور در بخش و ویزیت بیماران و نوشتن شرح حال اولیه

پنج شنبه

6

* این قسمت توسط گروه‌های آموزشی که ارائه می‌شود تکمیل می‌گردد.