ردیف |
عنوان طرح |
مجری |
همکاران |
1 |
تبیین دیدگاه های ذی نفعان اعتباربخشی آموزشی مراکز آموزشی درمانی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان |
دکتر فریبا جوکار
دکتر مریم آویژگان |
دکتر اکرم صادقیان |
2 |
ارزشیابی اجرای مدیریت برنامه درسی در گروه های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با استفاده از رویکرد پرسشگری با نگاه مثبت |
دکتر اکرم صادقیان |
دکتر مریم آویژگان |
3 |
بررسی جایگاه دفاتر توسعه آموزش از دیدگاه مسئولین این دفاتر در دانشکده ها و بیمارستان های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان |
دکتر مریم آویژگان
دکتر اکرم صادقیان |
|
4 |
بررسی وضعیت آموزش مجازی دوره مقدمات بالینی پزشکی عمومی در سامانه نوید در دوران کرونا |
نفیسه سادات حسینی |
شهرزاد شهیدی، مریم آویژگان |
5
|
بررسی ارتباط مشارکت در کارگاه های توانمندسازی و کیفیت تدریس یا نظم اساتید دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
|
مریم آویژگان، شهرزاد شهیدی
|
نیکو یمانی، محمدرضا صبری، نصرا... علیمحمدی، مجیدخادمیان، اطهرامیدنجف آبادی
|
6
|
چالش های بکارگیری دانش نظری دوره پزشکی عمومی در بالین: یک مطالعه کیفی
|
مریم آویژگان
|
شهرزاد شهیدی، میلاد صفری
|
7
|
طراحی و اجرای مدیریت برنامه عملیاتی دانشکده پزشکی اصفهان
|
شهرزاد شهیدی، مریم آویژگان
|
بهنوش شجاعی
|
8
|
ارزشیابی برنامه درسی اجراشده براساس برنامه ملی پزشکی عمومی
|
مریم آویژگان
|
شهرزاد شهیدی، نفیسه سادات حسینی، وجیهه وفامهر
|
9
|
بررسی ارتباط نمره امتحان mini-CEX و نمره امتحان شفاهی و کتبی در رزیدنت های داخلی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در سال ۱۳۹۷
|
فرزانه اشرفی
|
نیکو یمانی، آرش نجیمی، مهرزاد سلماسی، بیژن ایرج، شهرزاد شهیدی
|
10
|
توصیف فرصتهای طلایی آموزش مجازی در دوران پاندمی کووید19 ازنظر دانشجویان پزشکی عمومی
|
مریم آویژگان
|
نوید یوسفیان آرائی
|
11
|
ارزشیابی برنامه آموزشی کارآموزان و کارورزان پزشکی عمومی در مراکز خدمات جامع سلامت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان براساس مدل CIPP
|
مریم آویژگان
|
اطهر امید نجف آبادی، زیبا فرج زادگان
|
12
|
بررسی ارتباط مشارکت در کارگاه های توانمندسازی و کیفیت تدریس یا نظم اساتید دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
|
مریم آویژگان
|
شهرزاد شهیدی، نیکو یمانی، محمدرضا صبری، نصرالله علیمحمدی، مجید خادمیان، اطهرامید نجف آبادی
|
13
|
مقایسه و تحلیل نتایج استانداردهای اعتباربخشی آموزشی بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در مراحل خودارزیابی و ارزیابی بیرونی
|
مریم آویژگان
|
حسین محجوبی، فریبا جوکار، بهنوش شجاعی
|
14
|
طراحی و اجرای مدیریت برنامه عملیاتی دانشکده پزشکی اصفهان
|
مریم آویژگان
|
شهرزاد شهیدی، بهنوش شجاعی
|
15
|
تدوین مدل رهبری برنامه درسی در دوره های تحصیلات تکمیلی و مقایسه وضع موجود و مطلوب رهبری برنامه درسی مبتنی بر این مدل در دانشگاه های اصفهان و علوم پزشکی اصفهان
|
مریم آویژگان
|
اطهر امید نجف آبادی، طاهره چنگیز
|
16
|
بررسی تاثیر تدریس آناتومی اندام عملی به روش ادغام یافته با بالین بر یادگیری و رضایت دانشجویان پزشکی نیمسال اول ۹۷ -۹۸
|
حسین صادقی
|
سیدعباس ابراهیمی، اطهر امیدنجف آبادی، علی والیانی، مریم آویژگان
|
17
|
طراحی، اجرا و ارزشیابی مداخلهی کاربردی کردن درس آناتومی به صورت مسئلهمحور توسط گروه همیاران برای دانشجویان علوم پایهی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در سالهای 1396-1398
|
حسین صادقی
|
مریم آویژگان
|
18
|
ارتقای آموزش پزشکی در راستای اهداف بسته اعتباربخشی موسسه ای: طراحی، اجرا و ارزیابی فرایند استاد مشاور آموزشی و دستیار تدریس
|
مریم آویژگان
|
شهرزاد شهیدی
|
19
|
ارتقای آموزش پزشکی در راستای اهداف بسته اعتباربخشی موسسه ای: طراحی، اجرا و ارزیابی فرایند استاد مشاور آموزشی و دستیار تدریس
|
مریم آویژگان
|
شهرزاد شهیدی
|
20
|
ارزیابی وضعیت آموزش دوره کارآموزی پزشکی عمومی در بخش های ماژور دانشکده ی پزشکی اصفهان در سال تحصیلی 95-94
|
علی طالبی، محسن میدانی
|
مریم آویژگان
|
21
|
بررسی تاثیر روش مشارکت کارآموزان دوره داخلی دانشکده پزشکی شهرکرد در طراحی سوال بر پیشرفت تحصیلی آنان
|
امرالله ابراهیمی
|
مریم آویژگان
|
22
|
طرح تدوین اولویت ها و طراحی برنامه برای آموزش مهارت های عمومی و اختصاصی اعضای هیات علمی بالینی
|
طاهره چنگیز، وحید عشوریون
|
مریم آویژگان
|
23
|
بررسی تاثیر مداخلات آموزشی طراحی سوال برای اساتید در ارتقاء کیفیت سوال های آزمون های چند گزینه ای مقطع کارآموزی در گروههای آموزش بالینی پوست، چشم، روانپزشکی، نورولوژی و زنان
|
محمد گرک یراقی، امرالله ابراهیمی
|
مریم آویژگان
|