رفتن به محتوای اصلی
x

براساس  تفاهم نامه مشترک فی مابین  این دومرکز امسال به مناسبت چهلمین سالگرد  تاسیس دانشگاه آزاد مراسم باشکوهی با حضور اساتید ودانشجویان نمونه کشور وشرکتهای دانش بنیان رئیس مجلس چند تن از وزرا وسفرا خارجی برگزار شد. از انجا که دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تنها مرکز علمی است که به صورت علمی وعملی در حوزه بهینه سازی  نان-الگوسازی  تولید نان سالم برای ایجاد امنیت غذایی در جامعه تلاش کرده در طی یک هفته برگزاری این مراسم در مصلی تهران (۸تا ۱۲خرداد) اقدام به راه اندازی غرفه نموده  وبا اعزام یک تیم فنی به همراه تنور وارد کامل اقدام به پخت نان براساس فرمولاسیون علمی این مرکز نموده است تا ویژگیهای یک نان سالم را به تصویر بکشدومردم عملا فرایند تهیه خمیر پخت و تولید ان را مشاهده نمایند.

این برنامه با استقبال زیاد پژوهشگران دانشجویان واساتید  دانشگاه ازاد مواجه گردید واز حضور سلامتکده طب سنتی در این برنامه ملی قدردانی شد.

در راستای برنامه های آموزشی وترویجی سلامتکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در جهت رشد کیفی نان و نانوایان سنتی  چهارشنبه ۲۵ خرداد یک دوره کلاس اموزشی برای نانوایان شرق اصفهان در محل سازمان فنی حرفه ای هرند برگزار می گردد ودر پایان به شرکت کنندگان گواهینامه اموزشی اعطا می گردد.در این برنامه همه نانوایان شرق خصوصا شاغل در روستاها نیز حضور دارند.

دکتر محمد رضا خواجه