رفتن به محتوای اصلی
x

طرح دوره بالینی یا Course plan

سال تحصیلی: 1402-1403

 

گروه آموزشی: رادیوانکولوژی

دوره: دستیار تخصصی

نام درس: رادیوانکولوژی

شماره درس: _

نام مسئول دوره: خانم دکترمهناز رعایائی

مکان برگزاری دوره: بیمارستان سیدالشهداء (ع)

شروع و پایان دوره: 1402/7/1   لغایت 1403/06/31

طول دوره: یکسال

آدرس دفتر گروه:  بیمارستان سیدالشهداء(ع)، دفتر گروه رادیوانکولوژی

تلفن دفتر گروه: 32337964

ساعت و روزهای تماس با مسئول دوره:  یک شنبه و چهارشنبه ها از 8 لغایت 10 صبح

Email: Roayaeimahnaz@gmail.com

هدف کلی دوره (در 3 حیطه شناختی، نگرشی و روانی حرکتی): 

حیطه شناختی :

اشنایی با کلیات پیشگیری ، تشخیص ، درمان و پیگیری انواع بدخیمی ها

حیطه نگرشی :

ارج نهادن به تعهدات حرفه ای در راستای برخورد ، تشخیص و درمان انواع بدخیمی ها

حیطه روانی حرکتی :

توانایی در انجام در پیشگیری ، تشخیص ، درمان و پیگیری انواع بدخیمی ها

اهداف اختصاصی دوره (در 3 حیطه شناختی، نگرشی و روانی حرکتی): 

 حیطه شناختی:

  1. کلیات تشخیص و درمان اورژانسهای  انکولوژی ، بدخیمی های  برست ، مثانه ، پروستات ، انال، سرویکس ، مغز ،کلیه، تخمدان، کبد ومجاری صفراوی و تب و نوتروپنی را شرح دهد.
  2. انواع داروهای شیمی درمانی را نام برده و کاربردهای مختلف آن را بیان کند.
  3. پيش آگهي و عاقبت بيماران مبتلا به سرطان های برست ، مثانه ، پروستات ، انال، سرویکس ، مغز ،کلیه، تخمدان، کبد ومجاری صفراوی را در مراحل مختلف بيماري براساس شرايط خاص هر بيمار تبيين نمايند
  4. روشهای شناسایی متاستاز را شرح دهد.
  5. بتواند کنسر های شایع را نام  ببرد.
  6. انواع تکینیک های رادیوتراپی در درمان بدخیمی های  برست ، مثانه ، پروستات ، انال، سرویکس و مغز را نام برده و جایگاه آن را در درمان مقایسه نماید.
  7. انواع داروهای کموتراپی و نحوه تجویز و عوارض آنها را مقایسه کند.
  8. عوارض زودرس و ديررس انواع روش هاي درماني را بیان کند.

 

 حیطه نگرشی :

  1. در مورد مباحث تعیین شده منابع لازم را مطالعه نماید
  2. به تعهدات حرفه ای جهت تشخیص  و درمان بیماران مبتلا به بدخیمی پایبند باشد
  3. به مضرات و فواید کاربرد انواع روشهای تشخیصی و درمانی در انواع بدخیمی های حساس باشد
  4. به انجام کار تیمی با سایر رشته های وابسته در انجام شیمی درمانی و رادیوتراپی تعهد داشته باشد
  5. به بررسی و به روز رسانی اطلاعات علمی در حیطه انکولوژی و افزایش مهارت در اجرای تکنیک های رادیوتراپی علاقه نشان دهد

 

حیطه روانی حرکتی :

  1. پیگیری تشخیص و درمان اورژانسهای  انکولوژی ، بدخیمی های  برست ، مثانه ، پروستات ، انال، سرویکس ، مغز ، تب و نوتروپنی را انجام دهد
  2. اورژانس هاي انكولوژي را به دقت تشخيص داده و نسبت به درمان يا ارجاع و مراقبت سريع و صحيح آنها اقدام نمايند
  3. عوارض زودرس و ديررس انواع روش هاي درماني را به دقت تشخيص داده نسبت به درمان مناسب يا ارجاع اين عوارض اقدام نمايند
  4. با بیماران مبتلا به سرطان ارتباط مناسب برقرار کند
  5. بهترین تکنیک رادیوتراپی را در درمان بیماران مبتلا به اورژانسهای  انکولوژی ، بدخیمی های  برست ، مثانه ، پروستات ، انال، سرویکس ، مغز به کار گیرد
  6. مناسب ترین شیوه شیمی درمانی را در درمان بیماران مبتلا به اورژانسهای  انکولوژی ، بدخیمی های  برست ، مثانه ، پروستات ، انال، سرویکس ، مغز تجویز کند
  7. به روز ترین منابع و شواهد علمی را در برخورد با بیماران مبتلا به بدخیمی تفسیر نموده و به کار گیرد.

جدول کلاس‌های نظری

ردیف

تاریخ

موضوع

مدرس

ساعت

مکان

طرح درس

اسلاید

درسنامه

1

1402/7/8

پانکراس

دکتر نجفی زاده

8-9 صبح

کلاس درس گروه

__

P

ندارد

2

1402/7/9

پانکراس

دکتر نجفی زاده

8-9 صبح

کلاس درس گروه

__

P

ندارد

3

1402/7/15

پاتولوژی و مرحله بندی برست

دکتر خادمی

8-9 صبح

کلاس درس گروه

__

P

ندارد

4

1402/7/16

اقدامات تشخیصی

دکتر خادمی

8-9 صبح

کلاس درس گروه

__

P

ندارد

5

1402/7/22

DCIS

دکتر خادمی

8-9 صبح

کلاس درس گروه

__

P

ندارد

6

1402/7/23

کانسر برست early

دکتر نجفی زاده

8-9 صبح

کلاس درس گروه

__

P

ندارد

7

1402/7/29

کانسر برست early

دکتر نجفی زاده

8-9 صبح

کلاس درس گروه

__

P

ندارد

8

1402/7/30

Locally advanced HR+ Breast cancer

دکتر کیانی نیا

8-9 صبح

کلاس درس گروه

__

P

ندارد

9

1402/8/6

Locally advanced Her2+ Breast cancer

دکتر نجفی زاده

8-9 صبح

کلاس درس گروه

__

P

ندارد

10

1402/8/7

Locally advanced TN Breast cancer

دکتر نجفی زاده

8-9 صبح

کلاس درس گروه

__

P

ندارد

11

1402/8/13

Metastatic TN&HR+ Breast cancer

دکتر کیانی نیا

8-9 صبح

کلاس درس گروه

__

P

ندارد

12

1402/8/14

Metastatic Her2+ Breast cancer

دکتر خادمی

8-9 صبح

کلاس درس گروه

__

P

ندارد

13

1402/8/20

رادیوتراپی کانسر برست

دکتر کیانی نیا

8-9 صبح

کلاس درس گروه

__

P

ندارد

14 1402/8/21 رادیوتراپی کانسر برست دکتر کیانی نیا 8-9 صبح کلاس درس گروه __ P ندارد
15 1402/8/27 اندومتر دکتر رعایائی 8-9 صبح کلاس درس گروه __ P ندارد
16 1402/8/28 اندومتر دکتر رعایائی 8-9 صبح کلاس درس گروه __ P ندارد
17 1402/9/4 اندومتر دکتر رعایائی 8-9 صبح کلاس درس گروه __ P ندارد
18 1402/9/5 لنفوم هوچکین دکتر کیانی نیا 8-9 صبح کلاس درس گروه __ P ندارد
19 1402/9/11 لنفوم هوچکین دکتر کیانی نیا 8-9 صبح کلاس درس گروه __ P ندارد
20 1402/9/12 لنفوم نان هوچکین دکتر خادمی 8-9 صبح کلاس درس گروه __ P ندارد
21 1402/9/18 لنفوم نان هوچکین دکتر خادمی 8-9 صبح کلاس درس گروه __ P ندارد
22 1402/9/19 لنفوم نان هوچکین دکتر خادمی 8-9 صبح کلاس درس گروه __ P ندارد
23 1402/9/25 لنفوم نان هوچکین دکتر خادمی 8-9 صبح کلاس درس گروه __ P ندارد
24 1402/10/9 کانسر مثانه دکتر اخوان 8-9 صبح کلاس درس گروه __ P ندارد
25 1402/10/10 کانسر مثانه دکتر اخوان 8-9 صبح کلاس درس گروه __ P ندارد
26 1402/10/16 کانسر مثانه دکتر اخوان 8-9 صبح کلاس درس گروه __ P ندارد
27 1402/10/17 سارکوم STS دکتر همتی 8-9 صبح کلاس درس گروه __ P ندارد
28 1402/10/23 سارکوم STS دکتر همتی 8-9 صبح کلاس درس گروه __ P ندارد
29 1402/10/24 رتروپریتوئن دکتر همتی 8-9 صبح کلاس درس گروه __ P ندارد
30 1402/10/30 سارکوم استخوان دکتر همتی 8-9 صبح کلاس درس گروه __ P ندارد
31 1402/10/1 Testis Cancer دکتر اخوان 8-9 صبح کلاس درس گروه __ P ندارد
32 1402/10/7 Testis Cancer دکتر اخوان 8-9 صبح کلاس درس گروه __ P ندارد
33 1402/10/8 Testis Cancer دکتر اخوان 8-9 صبح کلاس درس گروه __ P ندارد
34 1402/11/14 تومور سینوس دکتر رعایائی 8-9 صبح کلاس درس گروه __ P ندارد
35 1402/11/15 تومور سینوس دکتر رعایائی 8-9 صبح کلاس درس گروه __ P ندارد
36 1402/11/28 کانسر معده خانم کیانی نیا 8-9 صبح کلاس درس گروه __ P ندارد
37 1402/11/29 کانسر معده خانم کیانی نیا 8-9 صبح کلاس درس گروه __ P ندارد
38 1402/12/5 کانسر معده خانم کیانی نیا 8-9 صبح کلاس درس گروه __ P ندارد
39 1402/12/12 CUP خانم دکتر همتی 8-9 صبح کلاس درس گروه __ P ندارد
40 1402/12/13 CUP خانم دکتر همتی 8-9 صبح کلاس درس گروه __ P ندارد
41 1402/12/19 کانسر کلون غیر متاستاتیک دکتر رعایائی 8-9 صبح کلاس درس گروه __ P ندارد
42 1402/12/20 کانسر کلون غیر متاستاتیک دکتر رعایائی 8-9 صبح کلاس درس گروه __ P ندارد
43 1403/1/25 نوروبلاستوما دکتر اخوان 8-9 صبح کلاس درس گروه __ P ندارد
44 1403/1/26 نوروبلاستوما دکتر اخوان 8-9 صبح کلاس درس گروه __ P ندارد
45 1403/2/1 بدخیمی پوست دکتر کیانی نیا 8-9 صبح کلاس درس گروه __ P ندارد
46 1403/2/2 بدخیمی پوست دکتر کیانی نیا 8-9 صبح کلاس درس گروه __ P ندارد
47 1403/2/16 NSCLC دکتر خادمی 8-9 صبح کلاس درس گروه __ P ندارد
48 1403/2/22 NSCLC دکتر خادمی 8-9 صبح کلاس درس گروه __ P ندارد
49 1403/2/23 NSCLC دکتر خادمی 8-9 صبح کلاس درس گروه __ P ندارد
50 1403/2/29 کانسر کلون متاستاتیک دکتر نجفی زاده 8-9 صبح کلاس درس گروه __ P ندارد
51 1403/2/30 کانسر کلون متاستاتیک دکتر نجفی زاده 8-9 صبح کلاس درس گروه __ P ندارد
52 1403/3/5 کانسر کلون متاستاتیک دکتر نجفی زاده 8-9 صبح کلاس درس گروه __ P ندارد

جدول مهارت‌های عملی ضروری

ردیف

مهارت

تعداد مشاهده

تعداد اجرای زیر نظر

تعداد اجرای مستقل

1

کانتورینگ حجم های هدف و ارگان های در خطر در کنسرهای برست و سرویکس و کلورکتال و آنال و سیستم اعصاب مرکزی

40

140

20

2

طراحی درمان رادیوتراپی

40

55

5

3

سی تی سیمولیشن( پرتودرمانی خارجی)

 

10

20

10

4 Set up بیماران موقع رادیوتراپی 5 10 10
5 تجويز و تزريق انواع داروهاي شيمي درماني و ساير درمان هاي سيستميك 50 500 50

منابع اصلی درس (عنوان کتاب، نام نويسنده، سال و محل انتشار، نام ناشر، شماره فصول يا صفحات مورد نظر در اين درس- در صورتی که مطالعه همه کتاب يا همه مجلدات آن به عنوان منبع ضروری نباشد) :     

Perez and Brady's Principles and Practice of Radiation Oncology 7th Edition

DeVita, Hellman, and Rosenberg's Cancer: Principles & Practice of Oncology (Cancer Principles and Practice of Oncology) 11th Edition

 

منابع فرعی درس (کتاب، مجله، سامانه و...) :  

 

NCCN Clinical Practice Guidelines in Oncology

The ESMO Clinical Practice Guidelines

International Journal of Radiation Oncology - Biology – Physics

Radiotherapy & Oncology journal

روش تدریس:  سخنرانی پرسش و پاسخ -مباحثه 

نحوه ارزشيابی فراگیر و بارم مربوط به هر ارزشيابی

الف) تکوینی (ارزشیابی‌های حین دوره)  

صلاحیت بالینی :100بارم

اخلاق حرفه ای :30بارم

 

ب) تراکمی (ارزشیابی‌های پایان دوره)

   ارزشیابی درون بخشی به شیوه ازمون چند گزینه ای و اسکی :60  بارم                                                                                                     

قوانین و مقررات آموزشی دوره :

دستیاران موظفند طبق برنامه ای که از طرف گروه آموزشی، بر اساس برنامه آموزشی مصوب رشته مربوطه تنظیم می شود، در کلیه فعالیت های آموزشی، پژوهشی و تشخیص درمانی، طبق برنامه تنظیمی بخش بطور فعال شرکت نمایند.

  1. رعایت اصول رفتار حرفه ای (منش حرفه ای) در برخورد با بیمار و یا همراهان بیمار و ارائه توضیحات لازم و قانع کننده به آنان در خصوص نیاز به بستری یا عدم بستری بیمار و یا انجام هرگونه پروسیجر لازم برای بیمار.
  2. رعایت اصول رفتار حرفه ای (منش حرفه ای) در برخورد با اساتید و کلیه همکاران تیم مراقبت سلامت از جمله فراگیران پزشکی، سایر دستیاران و پرسنل پرستاری.
  3. رعایت سلسله مراتب آموزشی از نظر رده دستیاری در همه جوانب از جمله رعایت حد و مرز و احترام گذاری دستیاران سال پایین تر به دستیاران ارشدتر.
  4. احساس مسئولیت در حضور به موقع بر بالین بیماران مراجعه کننده به اورژانس یا بستری در بخش.
  5. همکاری و هماهنگی لازم با رزیدنت ارشد گروه و سایر همکاران.
  6. همه دستیاران موظف‌اند مشکل خود را به دستیار ارشد گروه و یا دستیار مافوق خود اطلاع و کسب کمک و مشاوره نمایند. بدیهی است دستیاران مافوق در این گونه موارد به محض اطلاع نسبت به مشکل موجود مسئول خواهند بود.
  7. در کلیه مواقع، نظر دستیار مافوق و ارشد (در گروه و در کشیک ها) لازم الاجرا است. در صورت بروز هرگونه اختلافی، لازم است در مواردی که سلامت بیمار مورد تهدید واقع نمی شود، ضمن اجرای نظرات دستیار مافوق و یا ارشد بدون هیچگونه بحث و مقاومتی، مراتب در فرصت مناسب به اطلاع دستیار ارشد گروه، مدیر برنامه دستیاری، معاون و یا مدیر گروه رسانده شود.
  8. احترام به قوانین و دستورالعمل های بیمارستان آموزشی مربوطه، دانشکده و دانشگاه و عمل به آن ها.
  1. حداقل ساعات کار در دوران دستیاری:

تحصیل در دوره دستیاری بطور تمام وقت بوده و براساس برنامه ای است که از طرف مدیرگروه یا مسئول برنامه دستیاری تنظیم می شود.

حداقل‌ ساعات‌ كار به شرح‌ زير است‌:

1 ـ روزهاي شنبه‌ الي چهارشنبه‌ از ساعت‌ 30/7 لغايت‌ 30/16

2 ـ پنج‌شنبه‌ها از ساعت‌ 30/7 لغايت‌ 30/12

تبصره1: روزانه ورود و خروج دستیاران در دفتر حضور و غیاب موجود در دفتر گروه ثبت می گردد. همچنین غایبین در کلاس های درس و مورنینگ و ژورنال کلاب توسط اساتید جداگانه ثبت می گردد.گزارش ماهانه حضور و غیاب و کارکرد دستیاران، به دانشکده ارسال خواهد شد. یک نسخه از گزارش مذکور نیز به مدیر گروه/ مسئول برنامه دستیاری ارسال می شود.

تبصره 2: پرداخت کمک هزینه تحصیلی منوط به ارائه گزارش کار ماهانه دستیاران می باشد.

سياست مسئول دوره در مورد نظم و انضباط و اجرای قوانین آموزشی و درمانی:

از دستیاران انتظار می­رود در طول این دوره در رعایت  انضباط، حضور موثر علمی، همکاری حداکثری با اساتید و سایر دستیاران، مطالعه مراجع علمی داخلی و رعایت موازین اخلاقی کوشا باشند.

دستياران‌ موظف‌اند طبق‌ برنامه‌اي كه‌ از طرف‌ گروه‌ آموزشي مربوطه‌ تنظيم‌ می‌شود، در فعالیت‌های آموزشي‌، پژوهشي و درماني‌، ازجمله‌ کلاس‌های نظري‌، گزارش‌ صبحگاهي‌، گزارش‌های مرگ‌ومیر و گزارش‌ موردي (Case Report)، ژورنال‌ كلاب‌، کارورزی‌های بيمارستاني و درمانگاهي‌، آزمايشگاهي و کشیک‌های بخش‌ و درمانگاه‌ مربوطه‌ و مأموریت‌های علمي و طرح‌های تحقيقاتي‌، به‌طور فعال‌ شركت‌ نمايند.

حضور و غیاب دستیاراندر بخش و کلاس های درس به طور جداگانه در دفتر گروه رادیوانکولوژی ثبت می گردد و کلیه دستیاران موظف به ثبت روزانه حضور خود می باشند.

 

 

شرح وظایف فراگیران در درمانگاه:

  1. کلیه دستیاران طبق برنامه چرخشی ماهیانه موظف به حضور در درمانگاه اتندینگ خود هستند.
  2. در روزهایی که اتندینگ هر کدام از دستیاران درمانگاه نداشته باشند، دستیار باید در درمانگاه اساتید دیگر با هماهنگی رزیدنت ارشد حضور یابد.
  3. کلیه دستیاران باید ویزیت بیماران بخش را قبل از درمانگاه و کلاس درس انجام داده باشند.
  4. نوشتن شرح حال و انجام معاینه بیمارانی که برای اولین بار جهت درمان و تشکیل پرونده به درمانگاه مراجعه می کنند بر عهده دستیاران سال پایین تر می باشد.
  5. لازم است در درمانگاه پرونده بیماران توسط دستیاران به طور کامل و دقیق و صحیح با خط خوانا انجام شود.
  6. در صورت مراجعه بیمار به اورژانس در ساعات درمانگاه، دستیار مربوطه باید در اسرع وقت در اورژانس حاضر شود.

شرح وظایف فراگیران در کشیک عصر و شب:

  1. تعداد كشيك دستياران در ماه بر طبق نياز بخش و آیین‌نامه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی  است و در زمان کشیک دستيار بايد به طور تمام وقت در بيمارستان حضورداشته باشد.
  2. دستیاران در صورت وجود محدودیت خاص در برنامه کشیک هر ماه، بایستی مورد را حداکثر تا 7 روز قبل به اطلاع دستیار ارشد برساند تا در صورت امکان در برنامه ریزی در نظر گیرد.
  3. تغییر و جابجایی در برنامه کشیک ممنوع است و در موارد بسیار خاص با اطلاع و موافقت دستیار ارشد و در صورت لزوم اتندینگ و با تعیین جانشین امکان‌پذیر است.. مسئولیت هرگونه مشکلی در این موارد متوجه دستیار کشیکی است که در برنامه ماهیانه نام او درج شده است.
  4. برنامه‌ریزی كشيك ايام نوروز به طور جداگانه انجام می‌گیرد.
  5. كشيك دستياران از ساعت 14 بعد از ظهر شروع شده و تا ساعت 7:30 صبح فردا ادامه می‌یابد. دستیار کشیک موظف است کلیه بیماران بستری شده در شب قبل را به دستیار اتندینگ مربوطه تحویل دهد.
  6. كشيك روزهاي تعطيل از ساعت 8 صبح آغاز می‌شود.
  7. در صورتی که بيمار قرار است طبق برنامه قبلی در روز تعطیل مرخص شود، دستیار کشیک  موظف است علاوه بر نوشتن خلاصه پرونده بیمار، پرونده وی را تکمیل نموده و کلیه اقدامات قبل از ترخیص را برای بیمار انجام دهد.
  8. دستيار كشيك در زمان كشيك خود موظف است به درخواست‌هاي اخذ پذيرش از ساير بیمارستان‌ها و مراكز ديگر و مشاوره‌های ساير گروه‌ها پاسخ دهد و کلیه این موارد را به اطلاع  اتندینگ مربوطه برساند.
  9. دستیاران سال اول در 3 ماه نخست باید سایه به سایه دستیار سال بالاتر بخش و یا اورژانس بر بالین بیماران حضور داشته باشند، آن ها موظف به ویزیت بیماران، اخذ شرح حاال، انجام معاینه بالینی و ثبت یادداشت در پرونده بیماران هستند. كشيك دستياران سال اول در 3 ماه نخست شروع دستياري در کنار دستياران سال بالاتر و تحت نظارت ایشان خواهد بود و تمام دستورات دارويي بيماران با مهر و امضای دستيار سال بالاتر معتبر خواهد بود. در ماه‌هاي بعد نيز بايد با دستيار ارشد مشاوره كنند.
  10.  در صورت بدحال شدن بیمار یا expire شدن باید در اولین فرصت اتندینگ در جریان قرار بگیرند.
  11. غیر از موارد بسیار اورژانس دستورات تلفنی دستیاران وجهه قانونی ندارد. در موارد بسیار اورژانس دستیار بایستی در اولین فرصت بر بالین بیمار حضور یافته و پس از رفع مشکل، دستورات تلفنی را مکتوب نماید.

شرح وظایف فراگیران در اتاق عمل*: 

در برنامه آموزشی گروه رادیوانکولوژی اتاق عمل وجود ندارد.

شرح وظایف فراگیران در گزارش هقتگی:

  1. هر هفته طبق برنامه قبلی یک دستیار سال پایین با هماهنگی دستیار سال بالاتر موظف به ارائه یک گزارش از یک بیمار جدید مراجعه کننده به بخش یا درمانگاه می باشد
  2. کلیه دستیاران سال دو تا پنج موظف به شرکت در این جلسات هستند
  3. دستیار ارائه کننده موظف است شرح حال کامل و دقیق بیمار همراه با نتایج معاینه بالینی را ارائه نماید

دستیار ارائه کننده و سال بالا باید کلیه مدارک بیمار از جمله تصاویر برداری های انجام شده را با رعایت اصول اخلاقی و عدم نمایش اسامی افراد در صورت نیاز در جلسه ارائه کنند

شرح وظایف فراگیران در کنفرانس‌ها:

جلسات توموربورد هفتگی

اين جلسه‌ها به‌صورت هفتگي، توسط اساتيد گروه و در پاره ای موارد اساتید مدعو سایر گروه های بالینی و طبق برنامه از پيش تعیین‌شده ارائه می‌شود. در این جلسه‌ها علاوه بر اساتيد، دستياران ، ساير متخصصين شاغل در مراكز درماني غير وابسته به دانشگاه اصفهان و پزشكان عمومي هم حضور دارند و مشكلات شايع و جديدترين روش تشخيص و درمان اين بیماری‌ها به بحث گذاشته می‌شود. در ضمن اين برنامه داراي امتياز بازآموزی است و برنامه تنظیم‌شده اين کنفرانس‌ها پیشاپیش در اختيار ساير متخصصين شاغل در مراكز درماني غیردانشگاهی نیز قرار داده می‌شود.

 گراند راند انکولوژی:

اين كنفرانس روزهاي پنجشنبه اولین هفته هرماه در محل خارج بیمارستان تشكيل می‌گردد. در اين جلسه‌ها موارد نادر و کیسهای سخت و همچنین نحوه برخورد با بیماران به صورت مبتنی بر شواهد مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت. دستياران موظف‌اند طبق برنامه تنظيم شده در این جلسات شرکت نمایند.

شرح وظایف فراگیران در ژورنال کلاب:

بصورت یک هفته درمیان چهارشنبه ها برگزار میشود .از هفته قبل مقاله تعیین و توسط رزیدنتهای سال بالا تر ارایه می شود.

شرح وظایف فراگیران در مرکز مهارت‌های بالینی*: 

در گروه رادیوانکولوژی ارائه نمی شود.

جدول زمان‌بندی ارائه دوره

ساعت

14-13

ساعت

13-12

ساعت

12-11

ساعت

11-10

ساعت

10-9

ساعت

9-8

ساعت

8-7

روز

ردیف

ویزیت بیماران درمانگاه/ طراحی درمان اتاق فیزیک

ویزیت بیماران درمانگاه/ طراحی درمان اتاق فیزیک

ویزیت بیماران درمانگاه/ طراحی درمان اتاق فیزیک

ویزیت بیماران درمانگاه/ طراحی درمان اتاق فیزیک

ویزیت بیماران درمانگاه/ طراحی درمان اتاق فیزیک

کلاس تئوری

کلاس تئوری

شنبه

1

ویزیت بیماران درمانگاه/ طراحی درمان اتاق فیزیک

ویزیت بیماران درمانگاه/ طراحی درمان اتاق فیزیک

ویزیت بیماران درمانگاه/ طراحی درمان اتاق فیزیک

ویزیت بیماران درمانگاه/ طراحی درمان اتاق فیزیک

ویزیت بیماران درمانگاه/ طراحی درمان اتاق فیزیک

کلاس تئوری

کلاس تئوری

یکشنبه

2

ویزیت بیماران درمانگاه/ طراحی درمان اتاق فیزیک

ویزیت بیماران درمانگاه/ طراحی درمان اتاق فیزیک

ویزیت بیماران درمانگاه/ طراحی درمان اتاق فیزیک

ویزیت بیماران درمانگاه/ طراحی درمان اتاق فیزیک

ویزیت بیماران درمانگاه/ طراحی درمان اتاق فیزیک

گزارش صبحگاهی

گزارش صبحگاهی

دوشنبه

3

ویزیت بیماران درمانگاه/ طراحی درمان اتاق فیزیک

ویزیت بیماران درمانگاه/ طراحی درمان اتاق فیزیک

ویزیت بیماران درمانگاه/ طراحی درمان اتاق فیزیک

ویزیت بیماران درمانگاه/ طراحی درمان اتاق فیزیک

ویزیت بیماران درمانگاه/ طراحی درمان اتاق فیزیک

تومور بورد

تومور بورد

سه شنبه

4

ویزیت بیماران درمانگاه/ طراحی درمان اتاق فیزیک

ویزیت بیماران درمانگاه/ طراحی درمان اتاق فیزیک

ویزیت بیماران درمانگاه/ طراحی درمان اتاق فیزیک

ویزیت بیماران درمانگاه/ طراحی درمان اتاق فیزیک

ویزیت بیماران درمانگاه/ طراحی درمان اتاق فیزیک

ژورنال کلاب

گروه /book review

یک هفته درمیان

ژورنال کلاب

گروه /book review

یک هفته درمیان

چهارشنبه

5

وبینارهای مشترک سراسری

وبینارهای مشترک سراسری

وبینارهای مشترک سراسری

وبینارهای مشترک سراسری

وبینارهای مشترک سراسری

تومور بورد مشترک  زنان

تومور بورد مشترک  زنان

پنج شنبه

6

 

 

 

 

 

 

وبینارهای مشترک سراسری

جمعه

7

 

* این قسمت توسط گروه‌های آموزشی که ارائه می‌کنند تکمیل می‌گردد.