🌐جلسه اعضای شورای دبیران مجموعه های دانشکده پزشکی
جلسه معاونت فرهنگی دانشجویی دانشکده پزشکی با دبیران و نائب دبیران مجموعه های دانشجویی دانشکده در تاریخ ۳۱ خرداد ماه برگزار شد.
🔹در این جلسه ضمن معارفه اعضای جدید و فعالیت هر یک از مجموعه ها، برای ادامه فعالیت ها و ارتقاء همکاری های بین مجموعه ها پیشنهاداتی مطرح شد.
🔹این جلسه که با حضور ۱۲ مجموعه دانشجویی دانشکده پزشکی برگزار شد، معاونت درباره حمایت از فعالیت های دانشجویی و تصمیم برای خدمت رسانی بیشتر به دانشجویان، مطالبی را بیان کرد.