رفتن به محتوای اصلی
x

نامگذاری کلاس 14 دانشکده پزشکی به نام شهیده دکتر فاطمه صدیقی صابر

در روز دوشنبه یکم تیر ماه 1405 و همزمان با برگزاری یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه در تالار دکتر شریعتی  با حضور جمعی از مسئولین دانشگاه، اساتید و دانشجویان، کلاس 14 دانشکده پزشکی در یکمین سالگرد شهیده دکتر فاطمه صدیقی صابر که در خرداد ماه 1404 در جنگ دوازده روزه رژیم صهیونیستی، آمریکایی در آستانه اشرفیه به اتفاق خانواده اش به فیض شهادت نائل گردید به نام این شهیده نامگذاری شد و یاد و نامش توسط حاضرین گرامی داشته شد.