رفتن به محتوای اصلی
x

برگزاری جشن دانشجویان جدید الورود پزشکی ورودی مهر و بهمن 1402 در تالار دکتر شریعتی دانشگاه

در روز شنبه مورخ 1402/7/22 از ساعت 10 لغایت 12 مراسم جشن دانشجویان جدیدالورود پزشکی ورودی های مهر و بهمن در تالار دکتر شریعتی با حضور هیات رئیسه دانشکده پزشکی و دانشجویان پزشکی جدید الورود برگزار گردید .

در ابتدای این جلسه آقای دکتر بیژن ایرج رئیس دانشکده پزشکی ضمن خوش آمد گویی و خیر مقدم  به ایراد سخن پرداخت و خطاب به دانشجویان جدید الورود بیان داشت که دانشجو باید از ابتدای تحصیل در این رشته هم در حیطه علم آموزی و هم در حیطه کار عملی به طور توامان به اعتلای خود بپردازد و تنها صرف مهارت در علم آموزی و غافل شدن از بحث مهارت های عملی و همچنین بالعکس کافی نمی باشد، چرا که یک پزشک خود هم از لحاظ علمی و هم از لحاظ عملی باید توانایی لازم جهت ارائه خدمت به جامعه را داشته باشد . رئیس دانشکده پزشکی در ادامه افزود: محیط دانشگاه با محیط دبیرستان قطعا تفاوت های اساسی دارد و دانشجوی پزشکی باید فراتر از این ابعاد به فکر ارتقاء روز افزون خود باشد تا در آینده بتواند یک پزشک موفق  و یا در مراحل بالاتر یک متخصص متبحر باشد. وی در بخش پایانی صحبت های خود برای تمام دانشجو جدید الورود آرزوی توفیق روز افزون نمود.

سپس این برنامه با پخش کلیپ معرفی دانشکده و اجرای مسابقه برای دانشجویان ادامه یافت . پس از آن معاونین اجرایی، آموزش پزشکی عمومی، دانشجویی فرهنگی، سرپرست مرکز مشاوره دانشگاه و مسئول اداره آموزش دانشکده با معرفی خود به دانشجویان در جلسه پرسش و پاسخ  به سوالات دانشجویان جدید الورود پاسخ دادند. در ادامه مراسم با اجرای برنامه های متنوع ادامه یافت و در بخش پایانی مراسم تحویل پرچم دانشکده برگزار گردید، که طی آن پرچم دانشکده پزشکی توسط نماینده فارغ التحصیلان پزشکی به نماینده دانشجویان جدید الورود تحویل گردید.